Get Flower Effect

25 May 2009

Saat Terakhir..

...Saat Terakhir...


tinggal 4 hari lagi aku akan pulang ke kampung halamanku..ini bermakne aku telah menghabiskan pembelajaran aku di ITPYPJ ni...selama lebih kurang setahun aku di sini..macam-macam pengalaman n kenangan yang tak mungkin aku lupakan iaitu bersama pensyarah yang mengajar aku di sini, majikan aku, dan terutama sekali kenangan aku bersama kawan2 yang aku kenal di sini.. segala kenangan2 yang tercipta selama aku di sini samaade pahit atau manis semuanya akan tersemat dalam hati aku...selamanya...

Gambar Kenangan

joging di istana

kfc kat Angsana

4 comments:

  1. Takpe! Semoga pengalaman di ITPYPJ ni menjadikan yaya lebih matang dalam menghadapi cabaran hidup yang memang bercelaru, semoga berjaya dalam hidup di hari-hari mendatang........

    ReplyDelete