Get Flower Effect

05 May 2009

Gerammm Aku!!!

kalau ikutkan dah lame aku boleh siapkan fail NCS tu.. ni tibe2 tau diorang semue dah nak siap n nak antar..eh bile mase diorang buat?? n bile mase diorang ambik dekat En Napi..kalau aku tau dari awal x de la sekarang baru aku ambik!!! ade kawan pon x gune!! langsung x nak bagitau ape2..kesian aku n ita kat sini boleh x tau ape2 pasal ni...patot la diorang asik tanye dah siap ke NCS...mane la aku buat lagi...diorang plak boleh x cakap yang diorang dah ambik...mmg buat aku bengang ni..selame ni ape2 information aku leh bgtau diorang...skarg, mcm ni diorang buat...mmg x ingat member la diorang ni...kuar je dari bilik kemahiran td ade plak 2 ekor cipan betina yg aku x suke tu...buat sakit ati je......datang nak anta NCS la tu...

5 comments:

  1. cian kite ek....pe ley buat dah nasib kite cm tu.....redho je la

    ReplyDelete
  2. huhuhu...
    nakwat camne...
    naseb ko kne wat same2 ngan aku...
    huhuhuhu...

    ReplyDelete
  3. alalla..ciannye..ape leh sy tlg ek..

    ReplyDelete
  4. ntah...tlog kesian je la kot...hehehehe

    ReplyDelete