Get Flower Effect

05 May 2009

Cipan Betine...

tau plak korang aku ade kat openlab ek?? sakit ati aku tengok muke korang...tapi nak wat mcm mane...layan je la baik2...kwn la katekan.....pastu mule la nak buat2 baik ngn orang..eee serabut aku tengok...yg aku paling x leh terime boleh suke2 ati je suruh aku print keje die..eh bnyk cantek muke die..aku punye keje pun x buat lagi nak buat keje die plak..buat la sndiri..aku ni redha je la...
1 lagi yg aku agak angin...siap mnganjing aku nape x g Nstp...eh, suke ati aku la.......cite lame nape nak ungkit2 lagi...selagi aku x jawab selagi tu la die nak tanye..eh serabut betol aku!!!

5 comments:

  1. bese r tu jeles agknye kte pat g sne lu x......tapi kte x g,tu yang menyebuk lbih....mke cntik x pe nie cn cipan yang kekenyangan.dengan perut yang buncit de ati nk nganjing kite..sedo dri lu..sakit ati aku ngan cipan betina 2ekor semalam.....

    ReplyDelete
  2. Awak berdua ni cuba bawak bersabar, takkan dalam mencari ilmu nak bertanding sapa yang terror sapa tak! Ini kan untuk diri sendiri, kalau awak praktikal sini mungkin ilmu ni yang ini lebih yang itu kurang, samalah mcm kawan-kawan 'cipan' awak tu kalau dia mungkin ilmu yang diorang dapat mcm ni, mcm tu, kena sama2 share ilmu yang ada, baru masing2 berkembang, bukan bergaduh sapa yg lebih sapa yg kurang.....

    ReplyDelete
  3. bese la...kalau dah tgah marah, cam tu laaa

    ReplyDelete
  4. huhu...

    caya ar aton...

    garang seyh...

    =p

    ReplyDelete