Get Flower Effect

28 May 2009

Salam Perpisahan Dariku....

Hai..hari ni merupakan hari terakhir bagi aku menjalani praktikel di Itpypj ni..hari ni dah x de buat ape2 lagi dah..cume hari ni ade makan2 sikit..n lepas tu...enjoy!! hehe...lepas ni tak tau la lagi bile plak aku kan update blog aku ni..mungkin aku stop kejap kot..nanti bile2 ade mase free aku akn update blog ni jugak..

di hari-hari terakhir ni, saye nak buat ucapan sikit la..first sekali terima kasih banyak2 kepada majikan aku, En.Farhat yang selama ni telah banyak mengajar saye mengenai ilmu2 web ni..dan juga terima kasih kerana telah menerima saye sebagai student praktikel di sini. dan saye jugak nak minta maaf jika selama3 bulan saye praktikel dengan En, saye ade buat silap dan salah atau buat En. marah. saye minta maaf bnyk2 ok.

dan tidak lupa juga kepada rakan2 aku terutama sekali kepada Erni n Ita, aku mintak maaf diatas segala salah dan silap, nnti balik jage diri elok2 ea...jgn lupe aku tau..hehe..
akhir sekali aku nak ucapkan selamat tinggal ITP..aku nak balik dah esok...nanti aku dtg balik nak exam ea...hehehe..

5 comments:

  1. laaaaa........x lame lagi geng orang kampung akn berpisah.....sedih siotttttt

    ReplyDelete
  2. Semoga apa yg telah dipelajari dapat digunakan sepenuhnya bila menjejaki alam pekerjaan...Sy ucapkan semoga maju jaya dan berterima kasih atas segala kerjasama awak berdua...Kalau nk info terkini dr saya, jgn lupa masuk selalu forumNP, mana tahu boleh join aktiviti2 kitaorg...adios...

    ReplyDelete
  3. Yaya ada potensi yang besar dalam bidang grafik dan animasi terutama grafik dan animasi pembangunan web, saya harap Yaya tak sia-siakan bakat yang yaya ada, jangan terikut dengan kawan-kawan atau rakan-rakan yang "tak membantu" atau "melalaikan" dalam usaha merealisasikan cita-cita Yaya, iaitu menjadi seorang yang berjaya DENGAN CEMERLANG dalam kareer yang dipilih. Apa-apa pun saya memminta maaf jika apa yang Yaya rasa tak selesa sepanjang Yaya praktikal kat sini (cuma ingat, sapa yang pilih tempat praktikal ni!). Akhir kata saya ingat mengucapkan Selamat Maju dan Jaya pada Yaya serta jangan jemu-jemu mencari sesuatu yang lebih baik dalam mengembangkan sayap cita-cita Yaya.... Sekian, Pesanan terakhir oldtechie pada Yaya.......

    P/S : Kalau ada apa2 nak tanya, email pada saya oldtechie@itpypj.edu.my, Yaya tak pernah buat saya marah, kawan Yaya tu sorang je yang saya asyik tak puas hati... :D

    ReplyDelete