Get Flower Effect

26 May 2009

Hari ni Punye Cerite..

hai.. hari ni macam biase aku datang menjalani praktikel yang tinggal berape hari je lagi nak abes..laman web pun dah hampir siap sepenuhnye..sejak 2 3 hari ni kantin kolej dah tutup..coz budak2 diploma semue dah cuti..nasib baik la ade Koperasi Isni Jaya kat depan makmal yang aku jage ni..x de la aku belapor je nanti..kat situ macam2 die jual, ade nasi lemak, mee goreng, goreng pisang..ice blended...huuu...mcam biase pagi2 aku sampai, aku akan mkn nasi lemak kat situ n milo panas 1..yang aku peliknye..sejak 2 3 hari aku mkn nasi lemak kat situ pagi2..bile masuk je keje kompem mate aku akan mengantuk..biase aku mkn nasi lemak kat mane2 pun.. x de la aku rase mcm tu..emm pelik2...

Esok presentation laman web..aku dah risau ni...berdebar2 rase..takot pun ade.. ape2 hal yang berlaku, esok je la cerite..

2 comments:

  1. Jangan takut dan jangan gabra! Bacalah Bismillah, lepas tu minta pada Allah supaya tenangkan hati dan perasaan untuk menghadapi presentation nanti......

    ReplyDelete
  2. hahahahahah......ko tu klu jmpe nasi lemak...x ingat dunia dah
    present tu aku pun takut gak

    ReplyDelete