Get Flower Effect

27 May 2009

Presentation

Hai..hari ni tibelah masenye untuk aku present web ITP..takotnye x payah ckp la...risau gile..sampai x duduk diam aku pagi td..makan pun x...minum je...huhuhu...pukul 11 tadi..present..redha je la...yang x bole blahnye...belum present lagi dah bagi komen..huhuhu..mcm mane ni...aku pun redha je la...Ita yg mulekan dulu..lepas abes die present sampai la part aku plak..mampos..mau tergagap2 jugak aku tadi..ape2 pe hal pun aku kena abeskan jugak present tu...
lepas abes tu mcm biase ar..komen2 terhangat yg aku dpt..haha..boleh tahan bnyk gak la...tp xpe..lain orang, lain pandangan nye...aku terime segala komen2 tu dengan hati yg terbuke..hehe
yg penting skrg ni pressent dah lepas n aku dah abes kat sini...sabtu ni aku balik..yey!!


kertas ni yg aku bwk mase nak present td..tulisan wane biru tu ape yg aku nk ckp..tulisan yg itam tu plak komen2 yg aku dpt..hahaha berserabut gile..mesti x phm kan..tp x pe..aku sorg je yg phm..

2 comments: