Get Flower Effect

02 October 2009

hari-hari yang aku lalui..

hai..hari2 yang aku lalui sekarang ada kalanya suka dan ada kalanya duka.. ada kalanya terasa bahagia..dan adakalanya derita.... semua itu adalah lumrah kehidupan..semua orang melaluinya termasuklah aku..bila rase bahagia hati pun senang..wajah pun terlihat ceria je..tapi bile derita..aku tak mampu buat ape2..hanya memendam rase..hanya tuhan saja yang tahu ape yang tersirat dalam hati aku...huhuhu..

setiap hari aku pergi keje mcm biase...dah bulan x puase ni x de la rase penat sgt..kalu dulu bulan puase terasa sgt letih walau pun keje x berat tp ntah..letih jugak..tp skrg, x sgt..biase je...
hari ni aku pegi jamuan raye kat bank rakyat..ramai jugak org yang dtg...kat situ ade sate, mihun, nasi impit, rendang n kuah kacang... cendol pun ade..sedap... ape lagi mkn smpi kenyang...hehehe..

No comments:

Post a Comment