Get Flower Effect

29 October 2009

baby comel.

2 3 hari yang lepas aku dapat anak sedare baru...perempuan..anak akak yang no 2..maknenye aku dah ade 4 orang anak sedare dah..lusa pulak mak n abah x de.. dapat pegi menunaikan haji..sedih la pulak.. aku dah apply cuti..dapat la hari sabtu n ahad..tq bos! hehe..hari ni terasa lain je..macam nak demam pun ade..rase x sabar nak balik ni...bosannyee...tadi time rehat jumpe ita..lame la jugak..seronok bersembang..yela orang tengah bahgie..kena la tumpang bahagie sekali..hehehehe..seronok tengok ita..akhirnye dapat jugak orang yang die tunggu2 selame ni...tapi aku??? em..entahla... no komen..kepada ita n wan, aku harap korang bahagie la sampai kawin, sampai bile2 yeee... :-)

setiap hari aku datang keje, ade je gosip2 liar.. abu la punye pasal..asyik2 wawa2.. budak tu namenye wahid, tapi disebabkan diorang panggil aku yaya, x pasal2 budak tu dapat name wawa..hahaha..memang kelakar..diorang suke sangat la kalau bab gosip2 ni...lepas ni kalau aku dah x de kat sini msti teringat-ingat je..hahahaha..

1 comment: