Get Flower Effect

22 November 2011

Keje Opis Bawak Balik Umah

hai.. selamat malam kepada sape yang membace post ni..
emm aku baru jek habis wat keje ni.. aduii penat sungguh.. lenguh bahu2 aku nih duk mngadap pc jek siang malam :-(....

YANG TAK BESTNYE KAN
...

aku kena bwk blik kje aku wat kat umah .. eee penat la.. nak x nak aku kena jugak wat kat umah.. sebabnye opis aku tu x de intenet.. eee geram btul aku.. memang payah la aku nak wat keje.. terpakse la tangguh2.. ee x suke la.. nnti customer dtg x siap.. aku jugakkk yg kena marah.. adoi.. ape la nasib seorang designer mcm aku nih... selalu dipersalahkan atas kesalahan orang lain.. ish3 :-( sedih taww.. rase nak marah pon ade nih..

Minggu ni pulak kebetulan ade Karnival Iktiraf.. mmg agak sibuk sikit lah aku lg....semue order nak urgent je..mane la sempat.. aku ni ade dua tangan n dua kaki je.. mcm mane nak buat semua bnde.. hmm kenapela ade setengah org2 kadg2 x fhm dengan situasi kite..
SABO AJELAAA..

ha.. kepada akak KEDAI EMAS KHALIJAH @ MAKNGAH,
design untuk namecard dah siap dah.. maybe esok boleh diproses yee.. sabar taww..
siap nt I call U OK..

Oklah kwn2.. see u again.. nak tidolah da ngantuk.. byeeee...
happy sokmo


No comments:

Post a Comment