Get Flower Effect

11 August 2009

Anugerah..

hai..telah sekian lame aku tidak mengupdate blog aku ni..sekali sekala aku dah keluar ni, terupdate jugak la blog aku ni..aku sebenarnye baru je selesai menghadiri konvokesyen aku di JB..seronok dapat jumpe member2..macam-macam ragam plak tu..majlis konvo tu dilangsungkan di Kompleks Islam di JB..tapi hari tu parent aku x dapat datang pun..coz diorang ade hal lain..terpakse la kau pergi sorang2 je..nak buat mcm mane..nasib bai la kakak aku ade..so die datang hari tu...walaupun die tak masuk dewan, sekurang-kurangnye ade la jugak family yang datang kan..

gambar kenangan sebelum masuk dewan

di kesempatan ini juga aku ak ucapkan terima kasih kepada En. Haris (Reds) yang sudi ambik gambar kami ni..hehehehe..dan juga terima kasih diatas anugerah yang telah diberikan kepada blog ni..

5 comments:

  1. Tq & tahniah..semoga terus berjaya slps ni...

    ReplyDelete
  2. nape x bgtau??klu x, leh dtg konvo awk..leh bg bunge..

    ReplyDelete
  3. hahahaha,de ati nk bagi bunga?nape x bagi ati????mesti lagi bes....yayatore ko kat umah lagi ke?x kje?

    ReplyDelete
  4. jai : dtg ke kalu bgtau..
    misstano : aku baru start keje arini wei...n leh ar jumpe kat bp ea.

    ReplyDelete